Lidmaatschap

Gezien het feit dat de vv Nunspeet een grote vereniging is, vinden wij het heel belangrijk dat onze ledenadministratie goed op orde is. Ook in de toekomst willen we deze administratie graag up to date houden.

Het aanmelden (gedurende het gehele jaar) en opzeggen (1 x per jaar voor 1 juni) als lid van onze vereniging kan daarom uitsluitend via één van de onderstaande links. Je komt, door op de betreffende regel te klikken, automatisch bij de betreffende rubriek terecht.

Ook het doorgeven van een eventuele wijziging van persoonsgegevens, zoals een ander adres, mailadres, telefoonnummer, banknummer etc., kan via de link “Wijzigingen in persoonsgegevens” worden doorgegeven aan de ledenadministratie.

Aanmelden als lid vv Nunspeet uitsluitend via dit digitale formulier.
Afmelden als lid vv Nunspeet uitsluitend via dit digitale formulier.
Wijzigingen in persoonsgegevens, (email)adres, bank- en of andere via dit digitale formulier.

Na aanmelding en plaatsing in een team krijgt elk nieuw lid een mail met nadere gegevens.

Het huishoudelijk reglement van de vv Nunspeet is hier te downloaden.
De Privacy verklaring van de vv Nunspeet is hier te lezen.
De contributiebedragen kan je inzien door hier te klikken.