Zaterdag 20 januari 2018: Nunspeet O15-3G – WVF O15-4 4-1 [1-0]

“Nunspeet O15-3G Najaarskampioen 2017/18!”

Zaterdag 20 januari 2018 speelde O15-3G de kampioenswedstrijd voor de 4e klasse van de Najaarscompetitie 2017/18. Tegenstander was WVF O15-4 uit Zwolle.

Na een prachtige reeks van 7 gewonnen wedstrijden, 1 gelijk en geen verloren wedstrijden, vandaag dus kans om kampioen te worden. In aanwezigheid van onder meer ouders, opa’s en oma’s en vrienden zette Nunspeet bij aanvang van de wedstrijd direct druk en domineerde. De ene na de andere kans volgde door onder meer een sterk spelende Romee Mollema in de spits. Maar de keeper van WVF keepte met grote klasse en wist keer op keer de bal uit het goal te houden. Totdat in de loop van de eerste helft Armando Jozic met een geweldig mooi schot van afstand de keeper wist te verschalken. Nunspeet voor met 1-0! Dit werd ook de ruststand.

In de 2e helft ging Nunspeet op jacht naar de 2-0. En die kwam door mooi combinatiespel met als afronding een prachtig doelpunt van Romee Mollema! Maar WVF gaf niet op, bleef strijden en wist vervolgens de 2-1 te maken. Nunspeet herpakte zich vervolgens snel, bleef aanvallend het combinatiespel zoeken en wist kort daarna de voorsprong weer te vergroten naar 3-1 door een lekkere goal van William Reitsma. En daar bleef het niet bij. Nunspeet was gretig en wilde meer. En dat lukte. Tegen het einde van de wedstrijd wist Milan van Oonk de keeper van WVF prachtig te passeren en maakte de 4-1, tevens de eindstand! Nunspeet O15-3G verdiend kampioen!

In de nieuwe Voorjaarscompetitie komt O15-3G uit in een klasse hoger, nl 3 klasse. Alle vertrouwen dat dit mooie team onder de goede leiding van de technische staf ook dan weer een mooi resultaat gaat neerzetten!

Spelers: Bram Blieck, Romee Mollema, Daan de With, Mike Mooiweer, Iwan Kamp, Joep van Mossel, Damian Wiarda, Armando Jozic, Melvin van der Molen, Ruben van ‘t Hul, Sem Mulder, Jasper Stronkhorst, Boris Vis, Joost Kok, William Reitsma en Milan van Oonk.
Technische staf: Edward Prent, Erik van der Molen en Roy van Velzen.