Sponsorcommissie

Als Sponsorcommissie trachten wij verschillende generaties met elkaar te verbinden en hopen daarmee wederzijds inspiratie te creëren.

Grote uitdaging
Het is van groot belang dat er sponsoren aan onze vereniging worden verbonden.
Zonder sponsoren en hun financiële bijdrage zal onze vereniging niet overleven of wordt de contributie aanzienlijk hoger. We hebben de sponsoren nodig om onze sportieve ambitie waar te maken. Als Sponsorcommissie zullen wij het komende jaar er weer alles aan doen om contacten te onderhouden met onze meer dan 250 (!) bestaande sponsoren, en zullen we ook weer energie steken in het vinden van nieuwe sponsoren. Het is voor de Sponsorcommissie een grote uitdaging om – na het verbinden van sponsoren aan onze vereniging – zowel de leden van de vereniging als de sponsor te inspireren tot een samenwerking die jarenlang standhoudt. Het zou mooi zijn als sponsorcontracten een generatie voetballers overleven!

Samenwerking
De Sponsorcommissie werkt nauw samen met de Stichting Sponsoring Voetbalvereniging Nunspeet (SSVN). Daar waar nodig worden gezamenlijk activiteiten ontplooid. In het voorjaar van 2023 zal er zeker weer een sponsoravond georganiseerd worden met aansprekende gastsprekers. Namens de sponsorcommissie wil ik alle sponsoren van onze voetbalvereniging van harte bedanken voor hun steun en bijdrage. Als commissie hopen wij u regelmatig op sportpark De Wiltsangh te ontmoeten.

Henk Makkink
Voorzitter Sponsorcommissie

◙ Klik hier voor de Sponsorbrochure (versie maart 2020)

Henk Makkink