Bestuur en leden voetbalvereniging Nunspeet zijn verdrietig vanwege het overlijden op 4 augustus 2022 na een ernstig ziekbed, van ons lid

Mark Reusken
op de leeftijd van nog maar 53 jaar.

Mark is sinds 2016 jaar lid van onze vereniging en was vrijwilliger bij de Onderhoudsgroep. Hij was een paar keer per week te vinden op het sportpark en deed o.a. snoeiwerk, grasmaaien, werken met de bosmaaier, kortom alle zwaardere
werkzaamheden werden door hem uitgevoerd. Mark was een harde werker, was heel rustig , maar geliefd en ging zijn eigen gang.

Ongeveer 14 maanden geleden werd hij ernstig ziek en kon helaas niet meer beter worden.Wat een onderzoeken en behandelingen heb je moeten ondergaan, maar hij heeft deze niet mogen overwinnen.
Dit heeft veel impact gehad bij de collega’s van de onderhoudsgroep, want Mark was daar de jongste van de groep.

Mark, rust in vrede. Wij zullen je heel erg gaan missen, vooral de leden van de Onderhoudsgroep.

Wij wensen zijn vrouw Aartje en verdere familie heel veel sterkte en kracht toe.

De afscheidsdienst wordt gehouden op maandag 15 augustus 2022 om 13:15 uur in de Driestwegkerk te Nunspeet. Aansluitend zal om 15:00 uur de begrafenis plaatsvinden op de Algemene Begraafplaats, Van Oordtstraat 110, Nunspeet-West.

Condoleren is op zaterdag 13 augustus a.s. van 16:30 – 17:15 uur en voor de afscheidsdienst van 12:30 uur – 13:00 uur in bovengenoemde kerk.

Adres voor een kaartje of berichtje:
Nijverheidsweg 159,
8071 DG Nunspeet.