Zaterdag 26 november 2022
1e klasse A West

“De wedstrijd van de gemiste kansen.”

Nunspeet had de wedstrijd grotendeels onder controle, maar wist de kansen/mogelijkheden echter niet in doelpunten om te zetten. Roda ’46 was dat betreft effectiever. Vlak voor rust wist het binnen 2 minuten 2 keer te scoren, waardoor Nunspeet met een 2-0 achterstand de rust inging.

Na rust was het beeld niet veel anders, maar was het Roda ’46 dat één van de spaarzame kansen wel wist te verzilveren, 3-0. In de blessuretijd was het de ingevallen Ruben Kappers die de 3-1 eindstand op het scorebord bracht.

A.s. zaterdag 3 december speelt vv Nunspeet op Sportpark De Wiltsangh tegen Fc De Bilt. De aanvangstijd ligt nog niet definitief vast. Afhankelijk van het resultaat, a.s. dinsdag, van het Nederlands elftal op het WK in Qatar zal de aanvangstijd vastgesteld worden. Nadere informatie volgt later deze week.

Scoreverloop:
45e min. 1-0 Milan Gijsbertsen