Sportpark De Wiltsangh

Sportpark De Wiltsangh is gelegen aan Sportlaan 1 te Nunspeet en beschikt over 5 wedstrijdvelden met meerdere trainingsvelden / oefenstroken. Onderstaand staat een plattegrond van het sportpark. Van de 5 velden, is het hoofdveld een kunstgrasveld. Verder staat er een overdekte tribune bij het hoofdveld. Als vv Nunspeet hechten we veel waarde aan de uitstraling van onze accommodatie en willen we het ook graag netjes houden. Er staan genoeg afvalbakken op ons complex, dus zorg ervoor dat het afval hier in terecht komt.

Kleedkamers
De indeling van de kleedkamers voor trainingsavonden, maar ook voor wedstrijddagen hangt vooraan bij binnenkomst op de kantine en op het mededelingenbord vooraan bij de kleedkamers. Wanneer de kleedkamer gedeeld moet worden zorg er dan voor dat het ene team aan de linkerkant zit en het andere aan de rechter kant. Op trainingsavonden geldt een vast schema voor de kleedkamers. Wanneer iedereen uit de kleedkamer is, is het wel de bedoeling dat deze schoon word achtergelaten. Leider(s) en/of trainer houden hier toezicht op en maken zo nodig afspraken hierover. Een overzicht van het meest actuele trainingsschema en de veldindeling is op de website te vinden.

Parkeren
Parkeren met de auto is bij de vv Nunspeet geen probleem. We beschikken over een groot parkeercomplex. Op wedstrijddagen wil het wel eens druk zijn! Ook beschikken we over een grote fietsenstalling. Zorg ervoor dat de fietsen netjes in de stalling staan en niet op de plek van de scooters!

Hoofdveld

Indeling velden, trainingsvelden en -stroken