Aanmelden lidmaatschap

Indien u één of meerdere van de verplicht in te vullen velden verzuimd heeft in te vullen, zal uw aanmelding niet verzonden worden en zal de verzendknop zichtbaar blijven. De nog in te vullen rubrieken zullen rood gekleurd zijn en verschijnt er aan de bovenzijde een overzicht van de nog in te vullen rubrieken.

Wanneer uw aanmelding succesvol verzonden is, wordt dit aan de bovenzijde van deze pagina bevestigd.

Digitaal aanmelden lidmaatschap

Categorie lidmaatschap

Oud speler van de vv Nunspeet

Reeds eerder lid geweest van een andere voetbalvereniging

Ik ga akkoord met een (SEPA) machtiging tot automatische incasso, conform de contributie regels vv Nunspeet, van bovenstaand IBAN nummer

Ik heb het huishoudelijk reglement en de Privacy verklaring van de vv Nunspeet gelezen.

De vv Nunspeet mag mijn emailadres aan haar bestand toevoegen en mij via mijn emailadres benaderen.

Welke vrijwilligerstaak bij de vv Nunspeet zou jij of je ouders graag willen vervullen? (Meerdere opties zijn mogelijk, neem gerust contact op)