Jeugdzaken

Jeugdzaken vv Nunspeet

Met bijna 500 jeugdleden heeft vv Nunspeet de toekomst

Commissie Jeugdzaken is ontstaan door een fusie van de jeugdcommissie en technische commissie om een betere integratie te krijgen tussen voetbaltechnisch beleid en de dagelijkse organisatie van het jeugdvoetbal.

De missie van Jeugdzaken blijft onveranderd; het faciliteren, organiseren en ontwikkelen van het jeugdvoetbal bij de voetbalvereniging Nunspeet, waar plezier en passie leiden tot prestatie. Ook de visie is hetzelfde: het ontwikkelen en opleiden van spelers op elk niveau in een veilige en plezierige sportomgeving.

Jeugdzaken maakt (samen met de hoofdleiders) de indelingen, pakt nieuwe aan- en afmeldingen op, werkt aan voetbaltechnisch beleid. Tevens organiseren we het Plus van Elswijk kersttoernooi en Jumbo Dijkstra pupillentoernooi, stageplekken worden ingevuld, we houden ons bezig met het selectiebeleid we coördineren de interne scouting. Hieronder stellen we onszelf verder voor en geven we een globale taakverdeling weer.

Taakverdeling Jeugdzaken:

Jeroen ten Have:
Aanspreekpunt pupillenteams, Coördinatie voetbalschool, Voetbaltechnisch beleid, Afstemming Pupil vd week, Periodieke afstemming kleedkamer 4, Coördinatie kersttoernooi en pupillentoernooi, Afstemming kledingcommissie, Afstemming ledenadministratie

Lars Kerker:
Coördinatie voetbalschool, Voetbaltechnisch beleid, Afstemmen BVO’s en ontvangst scouts

Jeffrey Satink:
Voorzitter Jeugdzaken, Aanspreekpunt juniorenteams, Bestuurslid namens Jeugdzaken, Beheer mailaccounts Jeugdzaken, Coördinatie stagiaires, Coördinatie pupillentoernooi.

Gert Gosseling:
Voetbaltechnisch beleid, Nunspeet 1 betrekken bij de jeugd, Coördinatie kersttoernooi

Gerwin Schouten:
Aanspreekpunt meidenteams, Periodieke afstemming wedstrijdsecretariaat, Afstemming activiteitencommissie, Afstemming Nunspeet beweegt, Afstemming lief&leed, Coördinatie pupillentoernooi.

Diesmer Liewerink:
Secretariaat Jeugdzaken, Aanspreekpunt pupillenteams, Coördinatie kersttoernooi en pupillentoernooi, Planning bezetting ontvangstkamer, Voetbaltechnisch beleid, Communicatie via socials, Periodieke afstemming wedstrijdsecretariaat, Afstemming ledenadministratie, Afstemming kledingcommissie