Website

De website is een belangrijke schakel in de communicatie naar de leden, supporters en overige belangstellenden. Het onderhouden en het up-to-date houden van de website is een niet te onderschatten klus. Door de weeks maar met name in het weekend moet er hard gewerkt worden om alle aangeleverde Nieuwsberichten en begeleidende foto’s, verslagen en foto’s vanaf de Voetbalschool tot en met het 1e elftal on-line te zetten.

Velen weten onze verenigingswebsite te vinden, niet alleen onze eigen leden maar ook andere belangstellenden. Naast de vele verslagen zijn er nog een tal van andere zaken die binnen de website weer bijgewerkt en up-to-date gemaakt moeten worden.

Drijvende kracht achter de website van vv Nunspeet is Arno Boersema, sinds 2005 heeft hij het beheer van de website www.vvnunspeet.nl in zijn portefeuille. Op 25 augustus 2000 is de website van vv Nunspeet, opgezet door John Elskamp, online gegaan. Een paar jaar later heeft hij het beheer overgedragen aan Henri van de Kolk, die dit ook enkele jaren heeft gedaan.

Naast de vele verslagen die op de website staan, kunt u ook een groot aanbod aan foto’s vinden van onze huisfotograaf Niels Boersema. Die naast zijn fotowerkzaamheden voor de vv Nunspeet ook voor fotopersburo ProShots als fotograaf actief is bij Eredivisie- en Keuken Kampioen divisie wedstrijden. Naast de jaarlijkse teamfoto’s is er ook een grote variatie aan wedstrijdfoto’s te vinden, bij elke wedstrijd van ons 1e elftal zal Niels aanwezig zijn om een fotoreportage te maken, maar ook bij jeugdwedstrijden kan je Niels aantreffen.

Ook komend seizoen zal er weer een berg werk worden verzet om de bezoekers van onze website weer van de nodige informatie te voorzien. Behalve de de wedstrijdverslagen van de diverse teams worden door diverse commissies de nodige teksten aangeleverd voor de website waar wij natuurlijk niet zonder kunnen. Bent u handig met de pen en volgt u Nunspeet 1? Schroom niet en meldt u voor het periodiek verzorgen van een wedstrijdverslag van Nunspeet 1. Extra handjes zijn altijd welkom!!

Arno Boersema

Niels Boersema