Aanvragen Verklaring Omtrent Gedrag

In 2019 is de vv Nunspeet begonnen met verplicht stellen van een VOG voor trainers, begeleiders en vrijwilligers die binnen onze vereniging minderjarigen begeleiden tijdens hun voetbalactiviteiten.

De VOG kan gratis aangevraagd worden door middel van het invullen van bijgevoegde brief [download hier]. Na invullen van de brief kan deze gemaild worden naar het speciaal hiervoor aangemaakte e-mailadres vog@vvnunspeet.nl

Nadat het ingevulde formulier door is ontvangen, worden de gegevens uitsluitend voor de aanvraag van de VOG verwerkt. Na enige tijd ontvangt u dan een mail met daarin een linkje. Via deze link kunt u, met gebruikmaking van uw Digid, de VOG aanvragen. U krijgt dan als het goed is na een aantal dagen uw VOG thuisgestuurd. Het verzoek om hiervan een kopie te maken dan wel een foto, of deze te scannen en te sturen naar bovengenoemd e-mailadres ter verwerking en archivering.

U kunt het origineel of een kopie ervan ook in de brievenbus van perceel Schoolweg 22 te Nunspeet deponeren.