Jeugdzaken

Met ruim 450 jeugdleden heeft vv Nunspeet de toekomst

Commissie Jeugdzaken is afgelopen seizoen ontstaan door een fusie van de jeugdcommissie en technische commissie om een betere integratie te krijgen tussen voetbaltechnisch beleid en de dagelijkse organisatie van het jeugdvoetbal. Daarnaast gaf steun en toeverlaat Ingmar de Vrieze gedurende het seizoen aan dat hij een stapje terug wilde doen binnen de commissie. Ingmar blijft natuurlijk betrokken bij de club als bestuurslid en eerste aanspreekpunt voor Jeugdzaken.

De missie van Jeugdzaken blijft onveranderd; het faciliteren, organiseren en ontwikkelen van het jeugdvoetbal bij de voetbalvereniging Nunspeet, waar plezier en passie leiden tot prestatie. Ook de visie is hetzelfde: het ontwikkelen en opleiden van spelers op elk niveau in een veilige en plezierige sportomgeving.

Dit seizoen zijn we van start gegaan met 33 jeugdteams, waaronder meidenteams. We spelen van de 4e divisie tot de 6e klasse. Nieuw dit seizoen is de verandering in de onder 8 leeftijdscategorie. Spelers gaan gezamenlijk trainen en 4x per jaar worden de teams ingedeeld, waarbij plezier en vertrouwen voorop staat.

Ook dit jaar zullen er een reeks activiteiten worden georganiseerd, verdeeld over de verschillende leeftijdscategorieën. De activiteitencommissie zal met veel overgave de organisatie van o.a. sinterklaasviering en paasontbijt ter hand nemen. De toernooicommissie gaat weer voor een mooi Jumbo Dijkstra voetbaltoernooi.

Seizoen 2021-2022 starten we met een nieuwe bezetting. Het zal voor een aantal van ons nog wat zoeken zijn naar de juiste richting, maar we hebben een paar mooie pijlers waar we op ons op mogen richten. Dit zal het eerste volledige seizoen zijn waarbij de nieuwe leden van de commissie verantwoordelijk zijn voor het reilen en zeilen binnen de jeugd.

Jeugdzaken werkt o.a. aan een nieuw voetbaltechnisch beleid, we geven support aan de toernooicommissie, stageplekken worden ingevuld, we werken het selectiebeleid uit en we zijn bezig met het opzetten van een scoutingapparaat. Hieronder stellen we onszelf verder voor en geven we een globale taakverdeling weer.

Verder willen we nu alvast alle vrijwilligers bedanken voor hun inzet en motivatie om alle jeugd van Nunspeet te laten voetballen. Van leiders tot bestuur, van kantine tot scheidsrechters. Zonder vrijwilligers geen club. We gaan bovenstaande doelstellingen vanzelfsprekend niet zonder vrijwilligers kunnen invullen. Dus we blijven met regelmaat een beroep blijven doen op leden, ouders en familieleden om de doelstellingen ingevuld te krijgen. Meld je aan via jeugdcommissie@vvnunspeet.nl.

Taakverdeling Jeugdzaken

Bennie van ’t Hul Beheer mailaccounts Jeugdzaken, Afstemming ledenadministratie, Afstemming Lief&leed, Communicatie via socials, Afstemming Pupil v/d week, Periodieke afstemming kleedkamer 4
Jeroen ten Have Coördinatie voetbalschool, Voetbaltechnisch beleid, Afstemming Pupil vd week, Periodieke afstemming kleedkamer 4
Lars Kerker Coördinatie voetbalschool, Voetbaltechnisch beleid