Jeugd Activiteitencommissie

De Jeugd Activiteitencommissie zet zich in om de jeugd naast het voetballen ook op een andere manier met elkaar te laten omgaan. Uitgangspunt is om voor iedere leeftijdscategorie jaarlijks minimaal één activiteit te organiseren. De commissie doet zelf inspanningen d.m.v. verkoopacties om in de benodigde financiën te voorzien.

Grote wens van de activiteitencommissie is het realiseren van een pannakooi / speeltoestellen voor de jeugd. Daar wordt driftig voor gespaard. Naast de opbrengst van de Grote Clubactie worden er ook andere acties georganiseerd om aan de benodigde middelen te komen.

De Jeugd Activiteitencommissie is binnen de vv Nunspeet zichtbaar bij:

• Organisatie Pupil van de Week
  • Sinterklaas, film- feestavonden
  • Chillavond voor junioren
  • Oranje party bij wedstrijden Nederlands elftal
  • Slotweekend familiedag
  • Clinics of uitstapjes naar voetbalwedstrijden
  • enz… enz…

Let op de uitnodigingen die gedurende het seizoen verspreidt worden.

De Jeugdcommissie vindt het belangrijk dat door deze activiteiten de jeugd van verschillende leeftijden op een gezellige manier met elkaar leuke dingen doet. Dit verstevigt de onderlinge contacten en is goed voor de teamspirit.

Hartelijk welkom bij één van de activiteiten.