Beste ouders/verzorgers,

In 2023 organiseren wij voor het 4e jaar op rij de Clubvoetbaldagen voor alle enthousiaste jongens en meiden in de leeftijd van 6 t/m 13 jaar.

Drie dagen (10, 11 en 12 juli 2023) lang lekker trainen, chillen met je (nieuwe) vrienden en strijden tijdens het toernooi. Een leukere invulling van je zomervakantie kunnen we niet bedenken…

Exclusief voor leden vv Nunspeet
Inschrijven kan eigenlijk pas op 1 februari… maar als lid van onze club kan jij dat al doen op dinsdag 31 januari met de volgende cadeaus

Gratis en uitsluitend voor jou op dinsdag 31 januari
✅ Naam op je shirt (t.w.v. €7,50)
✅ Rugnummer op je shirt (t.w.v. €7,50)

Bovendien krijg je 50% korting (t.w.v. €15,00) op een annuleringsverzekering, minibal (op=op) & bidon.

Pak je agenda 🗓️ of telefoon 📲 en… noteer dinsdag 31 januari. En kom hier (www.clubvoetbaldagen.nl/voetbaldagen-vvnunspeet/) alles te weten over de voetbaldagen in Nunspeet.

LET OP: Deze actie is eenmalig (geen uitzonderingen mogelijk) en vervalt na dinsdag 31 januari.