Communicatiecommissie

Binnen vv Nunspeet wordt op allerlei verschillende manieren gecommuniceerd. Binnen de club, maar ook naar buiten toe. Bijvoorbeeld via de website, Presentatiegids, Twitter en Facebook. Om deze communicatiestromen goed op elkaar af te stemmen, is binnen de club nu een Communicatiecommissie actief.

Wie zitten erin?
In de Communicatiecommissie zitten, naast Henk Makkink vanuit het bestuur, ook Erik de Weerd, Niels en Arno Boersema, Rosita en Jeroen Bouw, Fred Hup en Martijn Juffer. Een mooie club van enthousiaste leden, die samen aan de slag gaan met alle vormen van communicatie binnen de club.

Wil jij helpen?
Samen kunnen we heel veel, maar we kunnen altijd hulp gebruiken. Dus heb jij kennis van communicatie, social media en/of heb jij ideeën over wat er beter kan? Je bent van harte welkom om met ons mee te denken. Dat mag als lid van de commissie, maar ook op andere manieren is jouw input van harte welkom via communicatie@vvnunspeet.nl