Jumbo Dijkstra Pupillentoernooi

Het grootste evenement dat we jaarlijks organiseren is het Jumbo Binnendijk toernooi aan het eind van het seizoen.

Vele clubs uit de wijde regio komen op dit evenement dat bekend staat om zijn goede bezetting en uitstekende organisatie. Jaarlijks koppelen teams van wat verder weg hun jaarafsluiting met deelname aan het Jumbo Dijkstra toernooi aan een verblijf op een van de vele kampeeraccommodaties in Nunspeet. Een mooie combinatie!

Het Jumbo Binnendijk toernooi duurt altijd een dagdeel (ochtend of middag), waarin de wedstrijden zonder pauzes achter elkaar worden afgewerkt. Hierdoor blijft het aantrekkelijk voor iedereen en kost het je niet de hele dag. Tenslotte wordt de gratis sponsortas met drinken en iets lekkers – voor alle deelnemers aangeboden door sponsor Jumbo Binnendijk – altijd door eenieder zeer gewaardeerd.

Voor vragen en inschrijvingen kunt u zich richten tot een van de commissieleden via mailadres:
toernooienvvnunspeet@gmail.com

Jumbo Binnendijk