Businessclub vv Nunspeet

Businessclub voetbalvereniging Nunspeet

De voetbalvereniging Nunspeet kent een actieve businessclub met ca. 50 bedrijfleden. De businessclub heeft in het clubhuis haar eigen ruimte.

In deze gezellige ruimte komen de businessleden voor, tijdens en na de thuiswedstrijden van het eerste elftal bij elkaar. De wedstrijden kunnen vanuit de businessclub of onder de overkapping ervoor worden bekeken onder het genot van een kop koffie of een borrel. Regelmatig wordt er na de wedstrijd een hapje verzorgd, al dan niet van de BBQ en na afloop van iedere thuiswedstrijd wordt het interview met de trainers in de businessclub gehouden dat live wordt uitgezonden via Radio Nunspeet.

Daarnaast wordt er vanuit de Businessclub een scala aan activiteiten aangeboden aan haar leden. Ieder seizoen zijn er meerdere business-ontbijten, wordt er een voetbalwedstrijd in het betaalde voetbal bezocht, een damesavond georganiseerd en ontbreken het traditionele klootschieten,
de golfmiddag en skûtsjesilen ook niet. Samen met alle sponsoren worden de businessleden ook uitgenodigd op de sponsoravond.

Wij nodigen u uit om lid te worden van de businessclub. Dat kan vanaf € 675,00 per jaar. U wordt voor 3 jaar lid van de businessclub (formeel is dat de Stichting Sponsoring voetbalvereniging Nunspeet – SSVN) en naast het uitbreiden en onderhouden van uw netwerk en alle bovengenoemde voordelen en gezelligheid ondersteunt u daarmee ook de vv Nunspeet.

Er zijn diverse sponsorpakketten voor u als bedrijf ontwikkeld en alle grotere sponsoren van de voetbalvereniging zijn ook lid van de businessclub.

Bent u nog geen lid van deze fantastische businessclub, meldt u zich dan aan via secretaris Betty Wieteler – Bruijnes, Seringweg 40, 8072EM in Nunspeet, telefonisch bereikbaar op 06-14418735 of maak een afspraak per mail: ssvn@vvnunspeet.nl.

◙ Klik hier voor de Sponsorbrochure (versie maart 2020)

Bestuursleden SSVN

Eric Molenschot Betty Wieteler-BruijnesCarlie Schipper