Na een periode van radiostilte is de KOBO-groep weer op oorlogspad. En dan in de positieve zin van het woord welteverstaan. Ook deze herfstvakantie staan er weer een aantal leuke activiteiten op het programma. Wel is er gekozen voor een iets compacter programma, omdat door de bestuurlijke vernieuwingen, de nieuwe website en het nieuwe kledingplan veel druk staat op de vrijwilligers van de vv Nunspeet.

Dit neemt niet weg dat de KOBO weer geld wil gaan genereren voor de nieuwbouw, die ook zienderogen dichterbij komt. Daarom is er het volgende programma opgesteld in overleg met diverse betrokken partijen.

Op dinsdag 17 oktober is er in de kantine de jeugdbingo voor alle pupillen tot en met O13 teams. Er gaat een e-mail uit naar alle leiders en kaderleden en via de teamleiders is opgave mogelijk. De mail is verstuurd en zal de komende 2 a 3 weken nog vaker rondgaan. Desalniettemin kunnen jullie nu al deze avond vrijhouden en wij hopen dat alle jeugdleden en aanhang (broertjes, zusjes, vriendjes en vriendinnetjes) zullen komen.

Woensdag 18 oktober is er een FIFA-toernooi voor alle juniorenteams. Binnen de vv Nunspeet zijn er veel fanatieke FIFA-spelers en ook binnen de profclubs is er steeds meer aandacht voor het digitale aspect van voetbal. Wij zijn dan ook reuze benieuwd welke jeugdspeler binnen de juniorenafdeling, zich de allerbeste FIFA-speler van de vereniging mag gaan noemen. Wij rekenen ook hier op een grote deelname en voor een hapje wordt uiteraard gezorgd. Ook voor deze activiteit geldt weer dat nadere info binnenkort via de teamleiders wordt verzorgd.

Donderdag 19 oktober was er vorig seizoen een groot GALA. Ondanks het succes van deze avond, hebben wij dit jaar gekozen voor een kleinere opzet met een voetbalquiz vanaf 21:00 tot 22:30 uur. Zodoende kunnen seniorenteams eerst nog trainen, kunnen kaderleden eerst de selecties in orde maken en hopen wij vanaf 21:00 uur op een bomvolle kantine. Wij rekenen er deze avond op dat iedereen die het leuk vindt om mee te doen zich opgeeft en dat mag zowel in koppels van 2, als alleen. Op het moment dat we meerdere individuele deelnemers hebben, dan koppelen wij die op deze avond aan elkaar. Bovenal willen wij hier de senioren oproepen om massaal mee te doen. De voetbalquiz is de vorige keer meer dan positief ontvangen en juist uit de hoek van de senioren kwamen geluiden dat dit voor herhaling vatbaar was. Door dit in de week van Nunspeet te doen, door dit op donderdag te doen en door dit niet te lang te maken hopen wij op een mooie opkomst. Naast de senioren geldt deze oproep ook voor al die trouwe kaderleden. Zij staan iedere week klaar voor de club, maar wij zijn benieuwd wie van die kaderkleden er nu echt veel weet van voetbal.

Wij rekenen op jullie komst en de kantine moet eigenlijk te klein zijn wat ons betreft! De kosten zijn bewust laag met 7,50 per persoon en de volledige opbrengst gaat dus naar de nieuwbouw. Twee argumenten om dus sowieso met je hele team, commissie, of leidersgroep aanwezig te zijn.

Tot slot zijn er dan de diehards die gaan golfen op vrijdag 20 oktober op het Rijk van Nunspeet. Er zijn al een heel aantal flights aangemeld nog zonder dat men wist dat het doorging. Binnen onze vereniging zijn steeds meer actieve golfspelers te vinden en het belooft dus een druk en leuk bezet toernooi te worden. Op vrijdag verzamelen de spelers zich om 13:45 uur in het clubhuis om vervolgens vanaf 14:00 uur de baan in te gaan. Er worden 9 holes gespeeld en na afloop zal er een stampotbuffet zijn en uiteraard een welverdiend drankje. De kosten bedragen € 75,00 per deelnemer en zowel “losse” aanmeldingen als complete flights kunnen worden verwerkt. Aanmelden kan direct bij de KOBO via gjk1803@gmail.com, of telefoonnummer 06-19929206.

Wij hopen met deze week weer een actief en leuk programma te hebben georganiseerd. Als iedereen zijn of haar steentje bijdraagt door actief mee te doen bij een of meerdere activiteiten, dan moeten wij met z’n allen in staat zijn om weer een mooi bedrag bij elkaar te krijgen. De toekomst van onze vereniging lijkt er steeds rooskleuriger voor te staan, maar juist nu willen we doorzetten en een volgende stap zetten naar een nog stevigere financiële basis.

MELD JE AAN EN DOE MEE!!!!!

KOBO vv Nunspeet