De Technische Commissie is blij dat Maikel van der Wijk ook komend seizoen aan Nunspeet verbonden blijft, Maikel is een jongen die ondanks zijn relatief jonge leeftijd ervaring heeft opgedaan bij o.a. AGOVV, NSC, WHC en de jeugd van PEC Zwolle.

Maikel heeft in zijn eerste seizoen bij Nunspeet al direct zijn doelpunten meegepakt en de Technische Commissie is er van overtuigd dat hij ook komend seizoen zijn rol als afmaker weer gaat pakken. Maikel is een spits die makkelijk scoort en zich snel aan het niveau van de eerste klasse heeft aangepast.

Tijdens zijn contractondertekening vertelt Maikel enthousiast: “Ik voel mij thuis bij de club Nunspeet. Het is een gezellige en warme club waar je goed opgevangen wordt door iedereen die wat voor de vereniging doet. De positie waar ik mij het meest thuis voel is de spitspositie, het liefst in een 4-3-3 formatie.

Naast voetbal werk ik als HR-manager bij Geo-ICT, Nederland in Apeldoorn. Ik kijk uit naar volgend seizoen met de huidige selectie en de nieuwe trainer. Ik ben van mening dat er nog veel rek in de ploeg zit zodat de prestaties alleen maar beter kunnen worden. Ik verwacht dat we dit jaar nog meerdere wedstrijden zullen winnen ons snel veilig spelen en wellicht nog een prijs kunnen pakken in de vorm van de derde periode, en dan gaan we volgend seizoen knallen!”

Binnenkort hopen we meer selectie nieuws te kunnen brengen.

Technische Commissie vv Nunspeet