vv Nunspeet is een herkenbare vereniging in de regio, waar binnen een gezonde, betrokken, veilige en goed functionerende organisatie de voetbalsport kan worden beoefend op ieders niveau. Hierbij is aandacht voor sportiviteit en respect, focus op prestatie, plezier en persoonlijke ontwikkeling, zowel op het speelveld als daarbuiten. Afgelopen periode hebben we ons 1000e lid mogen verwelkomen en zien we binnen de diverse jeugdcategorieën een mooie groei in ledenaantallen.

Bij deze groei hoort het verder verbeteren van onze jeugdopleiding en zijn we op zoek naar een Hoofd Jeugdopleiding (HJO).

Het Hoofd Jeugdopleiding is onderdeel van de commissie Voetbalzaken Jeugd (VZJ). Hij of zij bewaakt de uitvoering het voetbalbeleid in de praktijk en ondersteunt de trainers. Deze trainers worden begeleid volgens deze gemeenschappelijke visie. De commissie Voetbalzaken Jeugd stuurt het Hoofd Jeugdopleiding (HJO) aan.

Profiel:

Hoofd Jeugdopleiding

Het Hoofd Jeugdopleiding (HJO) is een nieuwe functie binnen voetbalvereniging vv Nunspeet. Hij of zij ontwikkelt en bewaakt de rode draad binnen de jeugdopleiding (jeugd betreft jongens en meiden), zorgt voor verbeterde doorstroom naar de senioren én draagt bij aan betere trainers . Met als resultaat dat spelers zich kunnen ontwikkelen, beter worden en met veel plezier iedere dag weer naar de vereniging komen.

Kerntaken en verantwoordelijkheden

• Verantwoordelijk voor het voetbaltechnisch beleid welke voortkomt uit het Jeugdbeleidsplan volgens de visie op voetballen en visie op leren voetballen;
  • Draagt het vastgestelde Jeugdbeleidsplan en voetbaltechnisch beleid uit en zorgt voor eigenaarschap bij het begeleidend voetbalkader van de jeugdteams;
  • Geeft volgens het principe ‘positief coachen’ leiding aan het begeleidend voetbalkader van de jeugdteams;
  • Medeverantwoordelijk voor de werving, selectie en de aanstelling van hoofdtrainers jeugd selectieteams en hoofdleiders;
  • Voert evaluatiegesprekken met hoofdtrainers jeugd selectieteams;
  • Draagt zorg voor de uitvoering van de ‘train de trainer’ trajecten;
  • Ontwikkelt en het bewaakt het voetbaltechnisch beleid in samenwerking met de commissie Voetbalzaken Jeugd;
  • Stelt de teamindelingen van de selectieteams jeugd vast in overleg met de verantwoordelijke trainers en de commissie Voetbalzaken Jeugd;
  • Draagt zorg dat de teamindelingen van de recreatieve teams ook op een correcte en zorgvuldige wijze worden uitgevoerd;
  • Draagt zorg voor aansturing van (interne) scouting trainers en spelers;
  • Heeft maandelijks overleg met de verantwoordelijke trainers m.b.t. uitvoeren van het voetbaltechnisch beleid;
  • Zorgt voor de verbinding met de organisatorische kant van de jeugdafdeling, dit o.a. door overlegmomenten met de commissie Voetbalzaken Jeugd en andere commissies;
  • Bezoekt wedstrijden, trainingen en besprekingen om de taken als Hoofd Jeugdopleiding effectief te kunnen uitvoeren.

Profiel

Als vereniging staan we open voor een HJO met ervaring, alsook een persoon welke de opleiding tot HJO wil gaan volgen en/of reeds volgt. De kandidaat beschikt minimaal over diploma Hoofd Opleiding of UEFA C trainersdiploma, UEFA B diploma is een pré. Er is ervaring met jeugd selectieteams op minimaal hoofdklasse speelniveau. Je bent beschikbaar om bij doordeweekse trainingen aanwezig te zijn en/of bijeenkomsten te organiseren. Tevens ben je beschikbaar op de speeldagen van de jeugd- en selectieteams.
Wij verwachten dat je minimaal 11 uren per week actief bent in de uitvoering van de functie van HJO. Hiervoor ontvang je een marktconforme vergoeding.

Iets voor jou?

De vereniging beschikt over uitstekende trainingsfaciliteiten. We zijn een ambitieuze en tegelijk ook een gezellige vereniging.
Ben jij in staat om onze trainers beter te maken? En ben jij in staat om samen met de commissie Voetbalzaken Jeugd te werken aan een veilig en sportief ontwikkelingsklimaat? Geloof jij in de principes van “positief coachen” om jeugdvoetballers te begeleiden?

Solliciteer dan op de vacature van Hoofd Jeugdopleiding bij vv Nunspeet.

Stuur je mail met motivatie en c.v. naar jeugdvvnunspeet@gmail.com
Wij streven er naar, gedurende dit seizoen, de functie HJO in te vullen.

Heb je vragen over deze functie of wil je meer informatie, dan kun je telefonisch contact opnemen met Jeffrey Satink (06-12825513)