Het bestuur van de vv Nunspeet maakt bekend , dat in overleg met de Technische Commissie, Werner Pluim als trainer van het eerste elftal van de vv Nunspeet het seizoen af zal maken.

Afgelopen donderdag werd besloten de samenwerking met Lucas Hoekman te beëindigen.

Het bestuur bedankt Lucas Hoekman voor de prettige samenwerking van bijna twee jaar, met name vorig seizoen was zeer succesvol en ook dit jaar heeft Lucas alles gegeven om, ondanks de vele blessures en afwezigheid van spelers, het beste uit het eerste elftal te halen . Hij heeft met hart voor de club gevochten voor het beste resultaat.

Verder bedankt het bestuur VVOG, de huidige club van Werner Pluim, voor hun medewerking en bereidheid hem voor het einde van het seizoen te laten gaan.

Het bestuur en Technische Commissie vv Nunspeet