Verdrietig heeft de voetbalvereniging Nunspeet kennis genomen van het overlijden van ons oud-lid en materiaalman

Pel Pellegrom
op 14 augustus 2024 in de leeftijd van 82 jaar.

Pel, je was vele jaren het aanspreekpunt van kleedkamer 4. Zowel overdag en ook bij trainingsavonden heb jij veel uren doorgebracht op het sportpark en stond jij altijd klaar voor de trainers en spelers als ze ballen en materialen nodig hadden.

Ook was je de eerste kledingsponsor van de jeugd door het sponsoren van trainingspakken voor de E1, waar je zoon Bas in speelde. De tekst achterop de jasjes was “ Pellegrom Openhaarden en kachels”
Grote waardering voor alles wat je voor de vv Nunspeet hebt gedaan.

Wij wensen zijn vrouw, kinderen en kleinkinderen heel veel sterkte en kracht toe.

Betty Wieteler-Bruijnes
Lief en Leedcommissie vv Nunspeet

In de onderstaande rouwkaart vindt u meer info over de begrafenis en herdenking. Leden van vv Nunspeet en belangstellenden zijn hiervoor uitgenodigd.