Nieuwe Clubhuiscommissie:
Nu het nieuwe voetbalseizoen weer van start is gegaan lijkt het ons de hoogste tijd voor een update vanuit het clubhuis.

Vanaf heden is er een nieuwe Clubhuiscommissie actief bestaande uit Henk Westhuis, Benno Jaarsma en Paul Holstege. Alle drie voetballen wij al jaren samen in het 4e elftal van Nunspeet. Na meerdere gesprekken met het bestuur van vv Nunspeet hebben we besloten om de handschoen op te pakken. Samen met de vele vrijwilligers die wij hebben hopen wij het reilen en zeilen binnen het clubhuis in goede banen te leiden. Wij hebben er zin in

Nieuw clubhuis:
Zoals iedereen eerder op de website heeft kunnen lezen zullen we nog even geduld moeten hebben wat betreft de realisatie van een nieuw clubhuis (en kleedkamers). Toch vinden wij het wel belangrijk dat de kantine een centraal punt is voor jong en oud, waar je komt voor een praatje, maar waar ook diverse activiteiten kunnen plaatsvinden. Wij proberen wat goed is door te zetten (dank aan de oude commissie!), oude activiteiten weer nieuw leven in te blazen en misschien ook nieuwe activiteiten te laten plaatsvinden. Houd de website en de socials in de gaten.

Vrijwilligers:
Het clubhuis wordt volledig bemand door vrijwilligers. Wij zijn dan ook blij dat wij kunnen rekenen op een mooie groep vrijwilligers. Ook hebben zich intussen enkele nieuwe mensen aangemeld en de zoektocht gaat verder. Vele handen maken licht werk en op die manier komt het niet steeds op dezelfde mensen aan. Wij zouden het clubhuis graag vaker openen, maar dat valt en staat met de beschikbaarheid van vrijwilligers. Denk er eens over na en mocht je interesse hebben schiet een van ons aan.

Activiteiten:
Naast het draaiende houden van het clubhuis zullen we de komende tijd verder kijken waar er behoefte aan is volgens jullie als leden. Mocht je een activiteit hebben waarvoor de kantine open moet zijn, laat het ons weten via het emailadres: kantinecommissie@vvnunspeet.nl of via 06-42155640 (Benno Jaarsma).

Wij hopen jullie te ontmoeten in ons clubhuis.

Mocht je nog vragen / opmerkingen en of suggesties hebben, laat het ons weten!

Namens de Clubhuiscommissie
Henk Westhuis