In dit 100 jarig jubileumjaar werd voorafgaande aan de thuiswedstrijd vv Nunspeet – vv Renswoude op zaterdag 28 september jl. door voorzitter Erik Molenschot en secretaris SSVN Betty Wieteler-Bruijnes de 1e presentatiegids uitgereikt aan Erelid Huib van de Vecht.

Vanaf begin oprichting SSVN is hij businesslid bij de vv Nunspeet, eerst met zijn bedrijf GPS Nunspeet, later met de GPS Nunspeet Holding BV.

Ook andere businessleden van het eerste uur staan in deze gids en kregen ook een exemplaar uitgereikt, te weten Henk en Hennie van de Bunte, Pieter Pieltjes, Grafisch Bedrijf Bokhorst en Aart Hofman van Wolleswinkel-Hofman Advocaten.

Businesslid Dries Huisman van Grafischbedrijf Bokhorst zorgde weer met mijn medewerkers voor de prachtige opmaak en het drukken van de gids. Iedereen die weer heeft meegewerkt aan deze gids werd door de voorzitter bedankt. Al met al is het weer een prachtige jubileumpresentatiegids geworden.

De gidsen zijn op te halen in de kantine en ontvangstkamer en bij de businessleden en sponsoren zal een exemplaar bezorgd worden of per post toegestuurd worden.

Ook zal binnenkort een digitaal exemplaar op de website geplaatst worden.

Betty Wieteler-Bruijnes
Secretaris businessclub vv Nunspeet