Afgelopen week mochten we namens de vereniging een fraaie cheque van Plus Wilmink in ontvangst nemen. De spaaractie die we dit voorjaar hebben gehouden met onze pupillen, heeft onze club maar liefst € 2.896,05 opgeleverd!

Fanatieke spaarders
Dit bedrag is zo hoog, doordat onze jongste leden enorm hun best hebben gedaan om zoveel mogelijk fanartikelen met hun eigen foto bij elkaar te sparen. We zijn dan ook heel erg trots op al deze toppers. De drie spelers die het meest gespaard hadden, Daan van Kruijl (voetbalschool), Silia Hemmes (JO11-5) en Abdul Mlaies (JO11-5) ontvingen uit handen van Jeroen Wielink ieder een Derbystar voetbal. De spelers van de voetbalschool die mee hebben gespaard, worden aan het begin van het nieuwe seizoen getrakteerd op een patatje.

Topsponsor
Niet alleen tijdens deze spaaractie, maar gedurende de afgelopen jaren heeft Plus Wilmink laten zien een zeer betrokken sponsor te zijn. Bijvoorbeeld als sponsor van het kerstzaalvoetbaltoernooi en het familieweekend. Wij willen Jeroen Wilmink en zijn medewerkers hier hartelijk voor danken en hopen ook in de komende seizoenen op een succesvolle samenwerking.

Namens de jeugdcommissie
Martijn Juffer