Op zaterdag 30 september werd de Jeugdcommissie van vv Nunspeet verrast door de plaatselijke Lidl Supermarkt. De voetbalvereniging was een van de winnaars van de actie ‘Lidl helpt Lokaal’ en ontving een cheque van maar liefst € 1.000,-.

400 winnaars
Iedere vestiging van Lidl mocht voor deze actie een bedrag van € 1.000,- uitreiken aan een goed doel in de vestigingsplaats. Vv Nunspeet deed een aanvraag voor een bijdrage aan het te vernieuwen sportpark, en dan met name voor jeugdfaciliteiten als een pannakooi. Tom van Seden van Lidl kwam het goede nieuws brengen dat deze aanvraag de Nunspeetse winnaar was en overhandigde de bijbehorende cheque aan de jongste leden van de club: de voetbalschool.

Stap naar de toekomst
vv Nunspeet dankt Lidl van harte voor deze bijdrage aan de toekomst van de vereniging. Wij hopen dat onder andere de spelers van de Voetbalschool over een paar jaar volop kunnen genieten van een prachtig nieuw sportpark.

Kom ook eens naar de Voetbalschool
Op dit moment telt onze Voetbalschool zo’n 35 enthousiaste jongens en meiden tussen 4 en 6 jaar. Iedere zaterdag tussen 10 en 11 maken zijn kennis met de sport voetbal. Ook uw zoon of dochter is van harte welkom om gratis mee te trainen. Interesse? Mail ons op jeugdvvnunspeet@gmail.com

Jeugdcommissie vv Nunspeet