Voorafgaande aan de wedstrijd vv Nunspeet – DETO Twenterand van 7 oktober jl. werd in het Businesshome de eerste presentatiegids uitgereikt door Betty Wieteler, secretaris SSVN, aan vrijwilliger Bert van de Kolk. Diverse spelers en leider Marco Bouw van JO15, waar Bert grensrechter is, waren als verrassing ook naar het Businesshome gekomen.

Eerst bedankte ze de samenstellers van deze gids met een bloemetje en presentje, te weten: Dick Baas, Niels Boersema, Arno Boersema, Erik de Weerd, Gert Jan Karsten en Betty Wieteler. De opmaak werd verzorgd door Arnold Mulder van 4uDsign uit Nunspeet en Businesslid Grafischbedrijf Bokhorst zorgde voor het drukken van de gids.

Voor de bestuurskamer en het Businesshome was een ingelijst exemplaar van de voorzijde van deze mooie gids gemaakt, deze werden uitgereikt aan de voorzitter van de vv Nunspeet Rob Buijs en Eibert ten Brink samen met Betty Wieteler namen deze voor de Businesshome in ontvangst .

Al met al is het een mooie 40 bladzijden tellende gids geworden met o.a. GPS (sponsor van het eerste uur), Afscheid van Clubicoon Henk ten Hove, Voormalig jeugdspeler vv Nunspeet Jesper Drost aan het woord en Bert v/d Kolk (Clubman in hart en nieren).

De komende weken wordt de Presentatiegids bezorgd bij alle Businessleden en sponsoren. De leden kunnen deze ophalen in de kantine of ontvangstkamer van de vv Nunspeet.

De Presentatiegids commissie wenst u veel leesplezier.