Afgelopen week zijn we druk doende geweest met de afwikkeling van nieuwe kledingplan. De nieuwe wedstrijdshirts zijn vrijdag gearriveerd. De kleding is inmiddels gelabeld door een groep vrijwilligers.

Het eerste had de primeur en heeft afgelopen zaterdag tegen Flevo Boys in de nieuwe tenues gespeeld. De volgende stap is het uitreiken van de teamtassen aan de rest van de vereniging. Dat gaat zaterdag 28 oktober plaatsvinden van 08:00-13:00 in het clubhuis.

We willen de leider en/of trainer( 2e-9e en O8-O19) vragen de oude wedstrijdkleding gewassen en compleet in te leveren in ruil voor de nieuwe kleding. Begeleiding mag oude Macron kleding houden. Verdere details volgen via de hoofdleider.

Nog een woord van dank aan onze JAKO-kledingpartners, Karssen Sport Nunspeet en Intersport Meijers, Gert Jan Karsten en het labelteam voor hun inzet en flexibiliteit.

Namens het kledingplan vv Nunspeet,
Ingmar de Vrieze

PS Het kledingplan heeft inmiddels een eigen e-mailbox. Gaarne alle communicatie betreffende kleding via: kledingplan@vvnunspeet.nl.