Zaterdag 28 oktober werd na afloop van de wedstrijd vv Nunspeet – vv Hierden in het Businesshome extra aandacht besteed aan een van de eerste businessleden sinds de oprichting in 1994, t.w. Huib van de Vecht directeur van de GPS-Nunspeet.

Ad Interim voorzitter Peter Keur memoreerde hoe dit toen gegaan was en hoe de vv Nunspeet, indien nodig nooit tevergeefs een beroep deed op hem. Een sociaal persoon, betrokken, altijd meelevend en belangstellend naar de club. Tevens bordensponsor en o.a. kledingsponsor scheidsrechter van de vv Nunspeet.

In de presentatiegids van dit seizoen is hij dan ook Businesslid aan het woord en stelt hij o.a. zijn opvolger Bart Remkes voor. Ook deze was aanwezig en beloofde dat de sponsoring van de GPS door hem zal worden voortgezet. Ook werd Jan-Willem Dekker als contactpersoon van de GPS bedankt voor zijn betrokkenheid en door secretaris Betty Wieteler kregen alle drie de heren een boeket bloemen overhandigd.

De businessclub en vv Nunspeet zijn Huib van de Vecht veel dank verschuldigd en daarom kreeg hij door Peter Keur, onder luid applaus, als eerste sponsor het Ere-Businesslid speldje en een oorkonde overhandigd. Hij was hier zeer verrast door en bedankte iedereen voor deze onverwachte huldiging. Hij was gevraagd de Presentatiegids in ontvangst te nemen en had hier nooit op gerekend, maar kon het zeker waarderen.

Klik hier voor het fimpje [opname & montage Cor Fidder]

Foto’s: ® Niels Boersema | NBFotografie