De jongens van JO15-2 kregen woensdagavond een perfect voorbereid avondje voorgeschoteld. Nadat de spelers en ouders van een lekkere maaltijd hadden genoten bij Marktzicht, zette de tocht zich voort met de bus richting Arnhem. Op het prachtige complex van Papendal wachtten de jongens van Vitesse 014 op de boys van O15-2.

Daar bleek ook de spits van Ajax, Klaas Jan Huntelaar, aanwezig te zijn. Helaas had “the Hunter” geen plekje vrij in zijn overvolle agenda om Nunspeet O15-2 te zien schitteren.

Na een goede warming-up betraden de hoofdrolspelers het hoofdveld van het Arnhemse complex. Ook op de tribune zat er bij de meegereisde supporters de sfeer er goed in. Dat er zo af en toe een tegendoelpuntje viel mocht de pret niet drukken.

De wedstrijd kende een uitslag die van te voren te verwachten viel, maar daar maakte niemand zich druk om. De terugreis zat de stemming bij een ieder er goed in klonk het “Vecht voor je kleuren” uit menig mond.

Zowel spelers, staf en ouders kunnen terugkijken op een geslaagde avond. Voor de teambuilding is het een mooi uitje geweest.

Speciale dank gaat uit naar de Supportersvereniging van de vv Nunspeet, die deze avond mede mogelijk gemaakt heeft.

Foto’s Niels Boersema | NBFotografie