Afgelopen zaterdag, 18 november 2017, zijn na afloop van de thuiswedstrijd tegen Vroomshoopse Boys alle contracten met de diverse kledingsponsors feestelijk ondertekend.

De Kledingcommissie onder aanvoering van bestuurslid en jeugdvoorzitter Ingmar de Vrieze heeft een berg werk verzet, met verschillende anderen (zonder namen te noemen om niemand te vergeten) is het onmogelijke toch waar gemaakt. Daarnaast hebben zowel Intersport Meijers als Karssen Sport uit Nunspeet meegeholpen bij de realisatie van dit project.
Al onze spelende leden met begeleiding zijn nu op elke zaterdag in ons dorp en de gehele regio te bewonderen in schitterende JAKO kleding.

Van de jongste talenten van de voetbalschool tot onze vlaggenschip Nunspeet 1, niemand is vergeten! Wat een schitterend gezicht, en het belangrijkste er is geen verschil te zien tussen een selectie team of een recreatief elftal. Iedereen is voorzien van een prachtig trainingspak en wedstrijdtenue en ook de begeleiding is niet vergeten.

Dit alles is mede mogelijk gemaakt door verschillende bestaande maar ook nieuwe sponsors.

Dit zijn:

Senioren:
Rabobank/ Homar Nunspeet 1
Stella Fietsen                        Nunspeet 2 bedrukking voor en achterkant shirt en broekjes en bedrukking presentatiepak
Stella Fietsen Alle senioren teams  7 teams bedrukking voorkant shirt en broekjes
Plus Wilmink Supermarkt Alle senioren teams 7 teams bedrukking achterkant shirt
Europarcs Alle senioren teams 7 teams bedrukking achterkant shirt
CateringCulinair                               Nsp 2 bedrukking op presentatiepak

Jeugd:
Jumbo Dijkstra Supermarkt O19 t/m O15 Jeugd 10 teams bedrukking voorkant shirt
Woninginrichting Verdouw          O19 t/m O15 Jeugd 10 teams bedrukking achterkant shirt
De Jong & Laan O19 t/m O15 Jeugd 10 teams bedrukking achterkant shirt
Optiek van Veen                              O19 t/m O15 jeugd 10 teams bedrukking van de voorkant broekjes
Rabobank O8 t/m O13 en Voetbalschool

Meisjes/Dames:
JOYinCARE Bedrukking voor en achterkant shirt en bedrukking broekje

Intersport Meijers Bedrukking mouw Nunspeet 2 t/m O8
Karssen Sport Bedrukking mouw Nunspeet 2 t/m O8

Nadat de contracten zijn getekend is de middag afgesloten met een heerlijk buffet en hebben de verschillende ondernemers op een informele wijze genoten dit hapje en drankje.

Iedereen hartelijk dank voor zijn of haar inzet bij de realisatie van dit kledingplan.

Sponsorcommissie vv Nunspeet

Foto’s: Erik de Weerd