Afgelopen vrijdag, 1 december 2017, was alweer de laatste speelavond van onze Najaarscompetitie. Na 5 speelavonden stonden we met 5 punten verschil met Zwart Wit’63 bovenaan.

Na aankomst op het sportpark van Zwart Wit’63 was gelijk duidelijk dat de scheidsrechters veel meters moesten maken, door de dikke mist.

Om 19:30 uur ging de bal rollen. Onze eerste wedstrijd wisten we gelijk in winst om te zetten. De doelpunten waren helaas niet te zien, door het rookgordijn van dichte mist.

Gelijk na onze eerste overwinning van de avond, kwam de kraker van de avond, tegen de kampioen van de vorige competitie, Zwart Wit’63. Na een goede start, kwamen we in de loop van de wedstrijd steeds meer onder druk te staan. Toch kwamen we op een 0-1 voorsprong. Door goed keeperswerk bleef de tussenstand van 0-1 staan, maar 5 sec. voor tijd kwam Zwart Wit ’63 toch langszij. Uitslag 1-1. Doordat Zwart Wit ’63 de eerste wedstrijd ook had gewonnen, bleef het puntverschil 5 punten.

Met nog 2 wedstrijden voor de boeg, kan het kampioenschap bijna niet meer misgaan en dat klopte. Zoals een waardig kampioen wonnen we de wedstrijden tegen Elspeet en vv Hierden/VOGG waarna we konden gaan proosten op het kampioenschap!

Via deze weg willen we graag alle deelnemende verenigingen bedanken voor hun gastvrijheid en in het bijzonder Zwart Wit’63 voor hun initiatief om de prijsuitreiking te regelen.

Zoals het er nu uitziet gaan we in maart 2018 starten met de Voorjaarscompetitie.

Fijne feestdagen en lees als eerste ons laatste nieuws op onze Facebookpagina of via twitter: @nunspeet35plus