De nieuwe voetbalkleding hebben we nu binnen de gehele vereniging in gebruik. De oude wedstrijdkleding is ingeleverd, maar ligt nog ter beschikking van de vereniging. Voor een aantal teams houden we, voor bijzondere omstandigheden, oude wedstrijdkleding achter de hand.

We hebben echter ook een aantal verzoeken gekregen voor een verdere bestemming. We willen de hele vereniging de kans geven om voor de oude wedstrijdkleding een laatste bestemming te vinden.

• Is uw team kampioen geworden en wilt u van het wedstrijdshirt een kampioensshirt maken?
  • Heeft u banden met een minder bedeelde voetbalclub in het buitenland die nog gebruik kan maken van onze kleding?

Laat het ons weten. We zien uw aanvraag met belangstelling via kledingplan@vvnunspeet.nl tegemoet.

Kledingplan vv Nunspeet
Ingmar de Vrieze