Het was donderdagmorgen, 14 december jl., al vroeg gezellig druk in het businesshome van de vv Nunspeet. Zo’n 30 sponsoren en gasten waren hier te gast, waar Catering Culinair weer voor een heerlijk ontbijt had gezorgd.

Voorzitter a.i. Peter Keur heette alle gasten welkom en in het bijzonder spreker Freddy Smit, hoofdtrainer van de vv Nunspeet en Jobcoach bij de gemeente Nunspeet.

Hij had een mooie, leerzame lezing, voorzien van anekdotes uit zijn eigen voetbalperiode,waar aandachtig naar werd geluisterd. Ook vergeleek hij de voetbalsport met het bedrijfsleven en gaf hiervan voorbeelden. Hij gaf nog een uiteenzetting van de opstelling voor zaterdag 16 december a.s. voor de derby vv Nunspeet – WHC. Als dit door kan gaan i.v.m. de nog aanwezige dikke laag sneeuw op het hoofdveld [red. vanwege de sneeuw op het veld werd de wedstrijd afgelast]. Altijd mooi deze wedstrijden mee te maken, zowel als speler, maar ook voor een trainer.

Er werd ook nog aandacht gevraagd voor de nieuwe Activiteitenkalender van de Businessclub (klik hier voor de volledige Activiteitenkalender), waar o.a. voor januari/februari 2018 op het programma staat:

donderdag 4 januari 2018 Nieuwjaarsreceptie vv Nunspeet, 20:00 uur
zaterdag 6 januari 2018 Klootschieten. Om 14:00 uur zal dit weer aan de Toeristischeweg, bij het Zwarte veldje, gehouden worden. Businessleden, bestuur, commissieleden, sponsoren en de 1e en 2e selectiespelers van vv Nunspeet met staf en begeleiding zullen dan weer onderling de strijd aangaan om de prijzen binnen te halen
woensdag 17 januari 2018 Damesavond met Workshop.
dinsdag 6 februari 2018 PEC Zwolle – sc Heerenveen , met vooraf een bedrijfsbezoek en etentje. (z.s.m. opgeven hiervoor kan nog )

Voor al deze activiteiten geldt, geef z.s.m. door of u wel of niet bij bovengenoemde activiteiten aanwezig bent.

Aan het eind van dit ontbijt werd Freddy Smit hartelijk bedankt door de voorzitter en deze sprak de hoop uit, dat bij de volgende activiteiten de Businessleden zich hier ook voor opgeven.

Er kan weer teruggezien worden op een geslaagd Businessontbijt.

Betty Wieteler-Bruijnes
secretaris SSVN