De Grote clubactie is bijna ten einde, de trekking heeft op 13 december plaatsgevonden en natuurlijk hopen wij dat er veel prijswinnaars zijn.

Omdat de opbrengst dit jaar bestemd is voor de nieuwe accommodatie hebben wij ons tot doel gesteld om voor een recordopbrengst te gaan en dat is meer dan gelukt.Naast de loten die verplicht afgenomen moesten worden (2157 stuks) zijn er 1617 losse loten en 26 Superloten verkocht. De totale verkoop van loten komt hiermee op 5074 loten, ruim 1000 meer dan in 2016.

Via onderstaande links kun je bekijken of er een prijs is gevallen op je loten. De verplichte loten zijn al gecheckt, zie bijgevoegde lijst.

Loten checken: klik hier voor de lotchecker op de website van de Grote Clubactie
Verplichte loten klik hier voor de lijst met de lotnummers
Prijswinnaars verplichte loten: klik hier voor de lijst winnaars verplichte lotnummers

Topprestatie
De opbrengst komt dit jaar uit op € 12.180,-. Na aftrek van kosten blijft er ruim € 10.000,- over. Een score om supertrots op te zijn.

Ook dit jaar hebben we geprobeerd om meer leden te betrekken bij verkoop van de loten. Een behoorlijk aantal pupillen spelers (56%) hebben zich ingezet om de actie tot een succes te maken. Dit is een aanzienlijke stijging t.o.v. 2016 (40%). Ook enkele spelers van de voetbalschool hebben zich ingezet. Een aantal junioren teams zijn ook succesvol geweest, JO15-4 verkocht 2 superloten, MO19-1, 1 superlot en JO19-1 verkocht 7 superloten.
Lucas van ’t Hul heeft dit jaar 12 superloten verkocht, wederom een topprestatie.

Wij zijn blij dat zoveel leden zich hebben ingezet voor de actie en we een record aantal loten verkocht. Allen die hebben bijgedragen aan de verkoop bedankt voor je inzet.

Prijswinnaars verkoopactie pupillen
Zoals gezegd zijn er behoorlijk veel kinderen actief geweest met de verkoop van loten en dat heeft ze een leuk zakcentje opgeleverd. Van ieder verkocht lot mocht je € 0,50 zelf houden. Voor de toppers onder de verkopers zijn er extra prijzen. De bestverkopende teams gaan een uurtje bowlen (met een drankje en een hapje erbij). De beste verkopers ontvangen een cadeaubon van € 20,00 en de op twee na beste verkopers een cadeaubon van € 10,00. De cadeaubonnen zijn te besteden bij Intersport Meijers. De prijzen zijn deels beschikbaar gesteld door de Supportersvereniging van vv Nunspeet waarvoor dank.

Voorafgaand aan het Kerstzaalvoetbaltoernooi (28 en 29 december a.s.) zullen de prijzen aan de diverse spelers en teams worden uitgereikt.

Nogmaals dank voor de inzet.

Martin Willemsen
Coördinator Grote Clubactie vv Nunspeet