Aan het begin van dit seizoen hebben wij ons als Sponsorcommissie vv Nunspeet opnieuw aan u voorgesteld. Fijn om te melden dat hierop verschillende positieve reacties zijn ontvangen.

Als Sponsorcommissie zijn we bijna wekelijks bezig om nieuwe sponsors kennis te laten maken met vv Nunspeet. Vaak gaat het afsluiten van een nieuw sponsorcontract gepaard met verschillende gesprekken.

Vanaf dit seizoen zullen we u kennis laten maken met de nieuwe sponsors en we proberen deze nieuwe sponsors in een paar regels bij u te introduceren. Binnenkort zullen we opnieuw een aantal nieuwe sponsoren kunnen verwelkomen.

LIDL Supermarkt
Keten van discountsupermarkten waar men terecht kan voor levensmiddelen en huishoudelijke artikelen. Lidl Nunspeet is gevestigd aan de Haverkamp 10. Op dit moment loopt de actie Vitamini’s: Lidl start het nieuwe jaar gezond met een campagne die volledig in het teken staat van groente en fruit. Gedurende acht weken kunnen klanten sparen voor Vitamini’s, knuffels in de vorm van groente en fruit. Daarnaast lanceert Lidl de Vitamini app, waarmee kinderen spelenderwijs meer leren over groente en fruit.

Dekker steigerbouw Nunspeet
Er staat een renovatie, verbouwing of grootse schilderklus op het programma en u bent op zoek naar een steigerbouw bedrijf? Dan bent u bij Dekker Steigers aan het juiste adres! Dekker steigers is een zelfstandig, all-round steigerbouwbedrijf. Werkzaam vanuit de vestiging Nunspeet.Steigerbouw is maatwerk; geen project is tenslotte gelijk!
“Sinds 1994 leveren en monteren wij alle voorkomende steigers. Uiteraard voldoen onze steigers aan alle wettelijke normen. Dekker steigers is VCA gecertificeerd en werkt met vakbekwame monteurs die hun vak met plezier en trots uitoefenen. Al onze medewerkers beschikken over de benodigde certificaten en vakkennis. Omdat Dekker Steigers is erkend als leerschool voor de steigerbouw hebben wij een leermeester in dienst die het steigerbouw vak als geen ander kent. Dat geeft een vertrouwd gevoel.”

JAKO, Intersport Meijers en Karssen Sport Nunspeet- Epe
Sinds dit seizoen is JAKO kledingleverancier voor vv Nunspeet. Deze levering is mede tot stand gekomen door een unieke samenwerking met Intersport Meijers en Karssen Sport Nunspeet-Epe.

JAKO:
Voor sportkleding geldt niet alleen dat het lekker moet zitten, maar ook dat het exact bij u als sporter moet passen. Dat betekent dat kwaliteit en materiaal goed gecombineerd moeten worden met uw eisen. Als partner van Jako, begrijpen wij dat als geen ander.

INTERSPORT MEIJERS:
Intersport Meijers is gelegen aan Dorpsstraat 42-44 te Nunspeet. Ons team staat klaar om u van dienst te zijn! Hoe leuker iets is, des te vaker je het doet. Graag adviseren wij jou optimaal waardoor jij het maximale aan plezier kunt beleven. That is how we bring ‘Sport to the People’.

KARSSEN Sport Nunspeet-Epe:
Karssen Sport is vanaf 2013 gevestigd in Epe, nadat het al vanaf 2005 sportief Nunspeet aan de voeten heeft liggen. Voor elke sport en veel sportieve kleding is Karssen het juiste adres.

De sponsorcommissie is……opzoek naar sponsor 150!!
De vv Nunspeet kan altijd meer sponsors gebruiken. U als lid of betrokken ouder kent vast nog wel een bedrijf of ondernemer die de voetbalsport/ vv Nunspeet zou willen steunen maar de weg niet weet. Voor ieder budget heeft vv Nunspeet een passend sponsorpakket beschikbaar, maatwerk is ook mogelijk. De leden van de Sponsorcommissie gaan graag een vrijblijvend gesprek met u aan om de mogelijkheden te bespreken.

Mogelijke sponsorpakketten zijn:
– 3 Meter reclamebord langs het hoofdveld vanaf 225 euro per 12 maand,
– Logo op het nieuwe LED Scorebord vanaf 225 euro per 12 maand,
– Wedstrijd sponsor van de dag,
– Wedstrijdbalsponsor,
– vv Nunspeet TV sponsor, prijs in overleg,
– Vlagenmastsponsor bij de ingang, prijs in overleg.

Geïnteresseerd? Stuur een mailtje naar: sponsoring@vvnunspeet.nl en de Sponsorcommissie maakt op korte termijn een vrijblijvende afspraak.

Vacature
Door een toename van het aantal sponsoren (!) en de bijbehorende activiteiten is er binnen de Sponsorcommissie ruimte voor nieuwe commissieleden. Ben jij/ of ken je iemand met commerciële, creatieve of administratieve kwaliteiten en lijkt het je vooral leuk (!) om binnen een enthousiaste commissie je in te zetten voor vv Nunspeet. Stuur dan vandaag nog een mailtje naar: sponsoring@vvnunspeet.nl zodat we in een vrijblijvend gesprek met elkaar kunnen kennismaken.

Met sportieve groet,
Sponsorcommissie vv Nunspeet
Henk Makkink, Chantal van Manen, Jaap Frens, Marc van den Hoek, Ronald Jettkandt, Betty Wieteler, Fred Hup, Adrie Westhuis en Peter Huijgen