Op zaterdag 10 februari jl. werd na afloop van de wedstrijd vv Nunspeet – WHC even stil gestaan bij de directiewisseling bij onze hoofdsponsor Rabobank Noord Veluwe. Dit stond al gepland op zaterdag 16 december jl., maar deze wedstrijd werd toen afgelast.

SSVN voorzitter Peter Keur vertelde o.a. dat in de tijd van de nu inmiddels vertrokken directievoorzitter Gerrit Wielink altijd zeer goede contacten zijn geweest, zakelijk, prettig maar ook als ondernemer vertegenwoordigde hij de Rabobank.

In 2011 werd het hoofdsponsorschap van B&C, die ruim 20 jaar was geweest, overgenomen door de Rabobank Noord Veluwe. Inmiddels zijn er drie contracten al verlengd en getekend. Ook als persoon was Gerrit betrokken, aanwezig bij Lief en leed om steun te bieden, altijd aandacht en een praatje voor de bezoekers en sponsoren en heeft hij diverse wedstrijden bezocht.

Mede daardoor heeft het SSVN bestuur besloten hem als dank een “Toegangspas voor het leven” aan te bieden en te benoemen als gastlid van de SSVN. Ook de nieuwe directievoorzitter Gerard Kok was aanwezig en werd ook door SSVN voorzitter Peter Keur van harte welkom geheten in de SSVN en vv Nunspeet. Secretaris Betty Wieteler overhandigde beide heren nog een bloemetje.

Daarna werd de prachtige houten overkapping buiten bij de businessclub officieel in gebruik genomen. Er is inmiddels een grote barbecue aangeschaft en in het vervolg zal in de rust en na de wedstrijd de ruimte onder overkapping gebruikt gaan worden. Het idee kwam van enkele jonge businessleden en hun wens was om gezellig met een biertje onder de overkapping de wedstrijd te kunnen bijwonen. Dit is nu dankzij Henk Hup (teamleider 1e elftal) met hulp van Jaap Pol gerealiseerd. Zij kregen hiervoor een tegoedbon overhandigd voor het bijwonen van een wedstrijd van PEC Zwolle. Ook niet te vergeten Aalt Vlijm, Henk Vierhout, Eibert ten Brink en Gerrit Juffer, dank voor jullie hulp

Ook werd dank gebracht aan Richard de Weerd, jeugdleider vv Nunspeet, die namens zijn bedrijf Houtzagerij de Weerd uit Harderwijk een deel van het benodigde hout beschikbaar heeft gesteld.

Betty Wieteler
secretaris businessclub vv Nunspeet