Op de vroege morgen van donderdag 8 maart jl. hebben plm. 20 leden en gasten van de Businessclub vv Nunspeet onder het genot van heerlijk ontbijtbuffet, verzorgd door Catering Culinair uit Nunspeet, de mogelijkheid benut om te netwerken onder de leden en gasten.

“De vastgoed kenner”  van Nunspeet en ad interim voorzitter van onze Businessclub Peter Keur heeft een actueel beeld geschetst over de actuele situatie van de vastgoedmarkt in Nederland met zijn kansen en bedreigingen. Enthousiast wist de heer Keur de gasten mee te nemen in deze bijzondere wereld.

Ondanks dat het aantal businessleden minder was dan andere keren, kan men terugzien op een geslaagd ontbijt. Het bestuur en de gastheren hopen de volgende keer meer personen te kunnen verwelkomen.

Betty Wieteler
Secretaris Businessclub vv Nunspeet