Voorjaarssferen proeven en ruiken bij de Damesavond in de Businessclub van de Voetbalvereniging Nunspeet op woensdag 11 april 2018

Hallo dames van de businessclubleden, sponsoren, bestuur en commissie,

Het is ons opnieuw gelukt om zes plaatselijke onderneemsters in ons Businesshome uit te nodigen, zodat u inspiratie op kunt doen voor het voorjaar op gebied van mode, haar, make-up, interieur, bloemen, juiste keuze van dranken/bier met vlees en vis.

Wij nodigen u hiervoor van harte uit om onder het genot van een hapje en een drankje gezellig met elkaar bij te kletsen. Deze keer wordt er niet over voetbal gesproken, kortom een leuke avond.

Programma:
– Babeth van De Buuren geeft advies over welke wijn of bier drink je bij welk hapje. Deze kun je ook proeven
– Roelie van Stoer & Stijlvol geeft advies over woonaccessoires en laat ook enkele hiervan zien
– Miranda van W&M Hairstyling met advies over haarmode, kleur en leuke tips voor de komende zomer
– Ursula van Clubb Mode komt met voorjaarscollecties en verteld over de nieuwe trend
– Joan van Loox Beauty Fashion komt met schoonheidsproducten en advies over make-up en nagels
– Erna van Fleurcentrum Blok komt met bloemen en geeft tips en advies over boeketten en planten

U kunt zich aanmelden via secretariaat van de businessclub ssvn@vvnunspeet.nl + het aantal personen. Ook als u niet kunt, laat het dan even weten.

Wij hopen u te kunnen begroeten op woensdag 11 april a.s. vanaf 20:00 uur. Kom gezellig samen met een collega, kennis, vriendin, moeder, dochter enz, iedereen is van harte welkom.

Roelie van der Weide (Stoer en Stijlvol Nunspeet)
Betty Wieteler, (secretaris businessclub vv Nunspeet)