Afgelopen woensdagavond 11 april 2018 was het een drukte van belang in het businesshome van de voetbalvereniging Nunspeet. De animo was groot voor de Damesavond, voor partners/collega’s van businessleden en sponsoren, om onder het genot van een hapje en een drankje gezellig met elkaar bij te kletsen. Er werd niet over voetbal gesproken en 40 dames hadden zich hiervoor aangemeld, Een luxe probleem om alles in het businesshome te houden en uitgeweken moest worden naar nog een ruimte, waar de 6 standhoudsters hun kraampjes hadden opgesteld.

Secretaris van de businessclub Betty Wieteler, heette alle dames en standhoudsters welkom. Na koffie/thee met wat lekkers werden de diverse kraampjes in groepjes bezocht, wat erg leuk gevonden werd.

Aanwezige Standhoudsters:
– Erica namens Fleurcentrum Blok, die uitleg gaf over het maken van o.a. veldboeketten schikken op de vaas en hoe je een boeket maakt.
– Babeth van De Buuren gaf een proeverij en uitleg / advies over verschillende soorten radler bier, met een bijpassende hapjes
– Roelie van Stoer & Stijlvol gaf advies over woonaccessoires en had de stand vol staan met leuke hebbedingetjes
– Miranda en Wiljanne van W&M Hairstyling gaven advies over haarmode, kleur en leuke tips voor de komende zomer
– Ursula van Clubb Mode Next had een prachtige kledingcollectie bij zich en vertelde hoe zij als ondernemers o.a. bewust bezig zijn met de mode die minimaal voor 50% op verantwoorde en duurzame wijze geproduceerd worden. In de toekomst zal dit nog meer worden.
– Joan en Daphne van Loox Beauty Fashion kwamen met schoonheidsproducten en advies over make-up e.d. en hadden prachtige sieraden en tassen bij zich.

Aan het eind van de avond en onder het genot van een wijntje of frisdrank werden alle onderneemsters hartelijk bedankt en bood Betty hen nog aan attentie aan voor hun aanwezigheid.

De aanwezige dames kregen nog een goodybag mee en al met al waren de reacties zeer positief en een nieuwe Damesavond is zeker voor herhaling vatbaar. Hoe die er uit gaat zien is nog een verrassing maar ideeën zijn altijd van harte welkom.

Al met al kan teruggekeken worden op zeer een geslaagde avond.

Betty Wieteler-Bruijnes
secretaris businessclub vv Nunspeet