Afgelopen woensdagavond organiseerde de SSVN samen met de Sponsorcommissie vv Nunspeet haar jaarlijkse sponsoravond. Na de opening door SSVN voorzitter a.i. de heer P. Keur werd aan de aanwezigen een leerzaam en boeiend programma aangeboden. Daarnaast kregen de aanwezigen de gelegenheid om kennis te maken met de aankomend SSVN voorzitter, Erik Molenschot. Erik draait inmiddels al meer dan een halfjaar mee binnen de SSVN.

De avond werd geopend door gastspreker, de heer Jan Bloemhof uit Rouveen. De heer Bloemhof wist de aanwezigen te boeien met zijn levensverhaal en de wijze waarop hij als “Self made” ondernemer leiding geeft aan 4 separate bedrijven en circa 200 personeelsleden. Een aantal pakkende teksten van deze spreker: “Alleen stof komt vanzelf aanwaaien! Voor het andere moet je werken!”, “De ziekte van de stijve wijsvinger”, “Soms win je, soms leer je”, 3x P passie, progressie en produceren.

Tevens introduceerde de heer Bloemhof de centrum theorie bij de aanwezigen. Deze theorie is voor een ieder eenvoudig toepasbaar en leidt tot verbazingwekkende resultaten. Wil je meer lezen over deze spreker? De heer Bloemhof heeft inmiddels diverse boektitels op zijn naam staan.

Na het inspirerende verhaal werd de mogelijkheid geboden om d.m.v. een carrouselvorm deel te nemen aan verschillende proeverijen. Visrokerij Van Triest, Slager Gelderblom en Gall en Gall/ Vosvinos gebruikten allen de eerste P (Passie) van spreker Bloemhof op een enthousiaste manier in hun presentatie.

Tijdens de verschillende rondgangen kregen de aanwezigen de mogelijkheid om kennis te maken met het verenigings goede doel van dit jaar: Duchenne Heroes en om een praatje te maken met diverse spelers van het eerste elftal.

Zowel de SSVN als de Sponsorcommissie vv Nunspeet kijken terug op een geslaagde avond en bedanken de sponsoren en Businessclubleden voor hun aanwezigheid.