Als trainer (namens de gehele staf en spelersgroep) willen we iedereen bedanken die ons de afgelopen tijd heeft gesteund. Hierin zie je dat Nunspeet een nieuwe weg inslaat en zich als vereniging voor een ieder wil presenteren waarbinnen iedereen kansen krijgt.

Na de winterstop hebben we een heel slechte periode gekend. Dit hebben we omgedraaid door de gehele tijd als team te blijven fungeren en iedereen binnen de kaders te houden. Extra inspanningen met trainen op ongewone dagen, mensen op de bank zetten en anderen laten zien dat er kansen zijn. Dus scherpte binnen de groep houden en dat werd enorm goed opgepakt door degenen die dat op deze momenten trof. Gevolg was een sterkere speler een aantal weken later en dus ten goede van het team. TOCH is al het bovenstaande maar 80%. De laatste 20% komt van buitenaf. Binnen die periode werden we pro-actief gesteund door TC en bestuur. Een ondersteunend woordje, een bemoedigend appje en de vraag waar ze konden helpen. De supporters die opstonden waar het moest (de tweede helft tegen Go Ahead Kampen was het sprekende voorbeeld) en met als hoogtepunt het meereizen naar Wezep en de ondersteuning met blauw/geel vuurwerk. Het gezang en de aanmoedigingen van de jeugd. Hulde en een echte twaalfde man voor ons in de laatste weken.

Voor ons is dit de pure “Beleving als vereniging” geweest. We hebben hier een hele mooie TEAM prestatie neergezet met een heel breed team.

Laten we dit zien als opmaat naar de komende jaren waarbij we steeds meer een eigen gezicht gaan ontwikkelen en waarbij de jeugd hopelijk de kansen gaat pakken. Jullie steun blijft dan onontbeerlijk.

Freddy Smit
Hoofdtrainer vv Nunspeet