Mooi weer op het sportpark de Wiltsangh tijdens de laatste thuiswedstrijd van Nunspeet 1 tegen DOS’37, de barbecue stond aan (met dank aan Henk en Marc v/d Hoek), kortom het werd een gezellige middag. Nunspeet had zich al veilig gespeeld, maar het voetbal leek wel een oefenpartij volgens de verslaggever op de LRN.

Na afloop werden nog in het druk bezette businesshome twee contracten getekend door secretaris SSVN Betty Wieteler samen met:

1) De heer Reinard Schouten van DieSel Personeelsdiensten uit Nunspeet. Per 1 januari 2017 is hij een een nieuw 1 ster businesscontract aangegaan voor de duur van 3 jaar.

Reinard vertelde zelf over zijn uitzendbureau, waar zowel werkgevers cq businessleden van harte welkom zijn om personeel te zoeken maar ook leden van vv Nunspeet.

2) Aangezien STELLA Fietsen bv ‘middags verhinderd was, werd met Wilco v/d Kamp ’s morgens al het nieuwe 4 sterren contract voor de duur van drie jaar getekend als nieuw businesslid van de vv Nunspeet. Ook zijn ze al borden- en kledingsponsor, welk contract ook verlengd werd voor drie jaar. Dit werd samen ondertekend met Erik Molenschot, vice voorzitter van de vv Nunspeet.

Henk Makkink, bestuurslid en voorzitter van de Sponsorcommissie sprak de aanwezigen nog even toe en blikte terug op het afgelopen seizoen. Inmiddels is er een prachtige veranda geplaatst, een grote TV en een barbecue aangeschaft, waar vanmiddag veel gebruik van werd gemaakt, want het smaakte ook heerlijk. Wel deed hij een beroep op de businessleden om regelmatig naar de thuiswedstrijden te komen om elkaar te ontmoeten en breng zelf ook gasten mee.

Betty Wieteler bedankte nog met een attentie de gastvrouwen Marloes, Erica en Ellen, plus de gastheren Eibert en Henk. Ook was er een attentie voor Henk en Marc v/d Hoek, die zorgen dat de barbecue aangestoken kan worden.

Al met al een mooie afsluiting van het seizoen en mede door het mooie weer werd er nog gezellig nagepraat.

Betty Wieteler
secretaris SSVN

Klik hier voor het filmpje van de contractondertekening door Reinard Schouten van DieSel Personeelsdiensten
Foto’s: Niels Boersema | NBFotografie