Afgelopen vrijdagavond 1 juni hield de Supportersvereniging weer haar jaarlijkse feestavond voor de leden en sponsoren. De avond werd opgeluisterd door het koor Eigen-Wijs uit Elburg en het duo Remix die om beurten de stemming er snel in had zitten.

Om 22:00 uur nam Henk Hop namens de Supportersvereniging het woord, want deze hadden nog wat verrassingen in petto voor de voetbalvereniging.

Als eerste werd namens het bestuur van de vv Nunspeet Henk Makkink naar voren geroepen. Er werd hem een schenking overhandigd van 1000 euro voor de aansluiting van de zonnepanelen (wat onder tussen is gerealiseerd) en hij mocht een schenking in ontvangst nemen van 300 euro voor de aanschaf van 2 voetvolleynetten.

Daarna was het de beurt aan Rene van der Molen die man achter het 40 plus voetbal. Zo’n 6 x per jaar komen de 40 plussers in actie, maar de tenues waren eigenlijk wel een keer aan vervanging toe en daarom kregen ze van de Supportersvereniging 30 complete tenues overhandigd ter waarde van 1000 euro.

Als klap op de vuurpijl kreeg de vereniging een compleet nieuwe geluidsinstallatie overhandigd t.w.v. 7500 euro.

De Supportersvereniging en haar leden kunnen terug kijken op een zeer geslaagde avond.