Tijdens de feestavond van de Supportersvereniging van de voetbalvereniging op vrijdag 1 juni jl. ontving de
vv Nunspeet uit handen van Henk Hop een aantal geweldige cadeaus.

René van de Molen, grote man achter het 40 Plus voetbal, ontving een cheque ter waarde van 1000 Euro ten behoeve van de aanschaf van nieuwe tenues.

Als afgevaardigde van het bestuur mocht Henk Makkink een tweetal cheques ter waarde van 1000 Euro voor het aansluiten van de zonnepanelen en een cheque ter waarde van 300 Euro voor de aanschaf van twee voetvolleybalnetten voor de jeugd en senioren.

Maar het mooiste cadeau werd bewaard tot het laatst. De vv Nunspeet kreeg een compleet nieuwe geluidsinstallatie aangeboden door de Supportersvereniging.

Het bestuur van de voetbalvereniging bedankt , namens de gehele vereniging, de Supportersvereniging voor deze mooie cadeaus.