De afgelopen week is er hard gewerkt om de laatste hand te leggen aan het nieuwe kunstgrasveld. Dit harde werken heeft er in geresulteerd dat we vrijdagmiddag jl. een telefoontje hebben ontvangen met de mededeling dat er vanaf zaterdag 25 augustus jl. gebruik van het nieuwe kunstgrasveld gemaakt mocht worden.

Dit was een meevaller; we gingen er namelijk vanuit dat het op z’n vroegst 1 september zou worden. Het veld zal over enige weken officieel door de KNVB gekeurd worden. Ondanks dat de ervaring leert dat veel gebruik van het veld de kans op goedkeuring ineens aanmerkelijk vergroot, mag het veld alleen betreden worden voor trainingen en het spelen van wedstrijden.

De verlichting is nog niet klaar. De reden hiervan is dat het lastig is om aan monteurs te komen die deze klus kunnen klaren. Dit kan nog wel een aantal weken duren.

Graag willen we de hoofdaannemer – CSCsport uit Zeewolde – in de persoon van Kees ten Cate bedanken voor de plezierige samenwerking en goede communicatie in de afgelopen weken met de contactpersoon van onze vereniging..