Voorafgaande aan de wedstrijd vv Nunspeet – NSC Nijkerk op zaterdag 29 september jl. werd in de kantine van de vv Nunspeet de 1e Presentatiegids uitgereikt door secretaris SSVN Betty Wieteler aan 1e elftalspeler Lars ten Dolle. Helaas was vrijwilliger Jaap Frens, waarover een mooi artikel in de gids staat, i.v.m. ziekte verhinderd om bij de uitreiking aanwezig te zijn. De Presentatiegids en bloemen worden thuisbezorgd bij hem.

Eerst bedankte ze de samenstellers van deze gids met een bloemetje en presentje, te weten: Dick Baas, Niels Boersema, Arno Boersema, Henk Makkink, Erik de Weerd, Pauline Beelen en Betty Wieteler.

De opmaak is gedaan door Arnold Mulder van 4uDsign uit Nunspeet en businesslid Grafischbedrijf Bokhorst zorgde weer voor het drukken van de Presentatiegids.

Al met al is het weer een mooie 40 bladzijden tellende Presentatiegids geworden met o.a. “Wisseling voorzitter businessclub”, “Vernieuwing Sportpark de Wiltsangh”, “Bart de Wilde, van verdediger naar sponsor”, “Afscheid van jeugdspeler Zoher Shikho”, “Meidenvoetbal leeft bij vv Nunspeet” en “Jaap Frens, clubman met een blauw-geel hart”.

De Presentatiegidscommissie wenst u veel leesplezier.

PS: De komende weken wordt de gids bezorgd bij alle businessleden en sponsoren en de leden kunnen deze ophalen in de kantine of ontvangstkamer van de vv Nunspeet.