Op zaterdag 13 oktober jl., voor aanvang van de wedstrijd vv Nunspeet – KHC Kampen, overhandigde Peter Huijgen symbolisch één van de twintig Derby Star ballen geschonken door de Vriendenloterij, aan de voorzitter van de vv Nunspeet Rob Buis.

De 20 ballen werden geschonken als bonus voor de zeer geslaagde belavond in het voorjaar van 2018. Tijdens deze belavond werden zoveel mogelijk mensen gebeld om lid te worden van de Vriendenloterij en verzocht de vv Nunspeet te benoemen als het goede doel waarvoor wordt meegespeeld.

De belavond onder leiding van Peter en uitgevoerd door een aantal enthousiaste spelers van het 1e en 2e elftal van de vv Nunspeet leverde een groot aantal nieuwe deelnemers aan de Vriendenloterij op, met als resultaat de extra ontvangen bonus in de vorm van 20 wedstrijdballen met een waarde van 1000 Euro.

Het bestuur van de vv Nunspeet bedankt Peter, deelnemers aan de belavond, de Vriendenloterij, en de mensen die lid zijn geworden van de Vriendenloterij voor dit mooie resultaat.