Afgelopen donderdag 22 november werd het businessontbijt georganiseerd door de SSVN. Traditioneel wordt dit ontbijt gefaciliteerd door een businessclublid die op deze wijze het podium krijgt om zijn of haar bedrijf in de schijnwerpers te zetten.

Dit jaar was het de beurt aan de hoofdsponsor van onze vereniging Rabobank Noord Veluwe. In het bedrijfsrestaurant van het advieskantoor aan de Elspeterweg werden de leden en overige sponsoren hartelijk en gastvrij ontvangen.

Het businessontbijt voorziet na al die jaren nog steeds in een behoefte. Bijna 40 gasten waren aanwezig. Fred Hup, Gerald van de Put en Alfred Tuin van de Rabobank namen de gasten mee in de wereld van de Rabobank. Toegelicht werden de werking van het marktteam, de Groen Hypotheek en beleggen bij de Rabobank. Voor meer informatie over deze onderwerpen klik hier.

Het was een geslaagde morgen.

Bestuur SSVN & Sponsorcommissie vv Nunspeet