Op dinsdag 6 november 2018 is na een korte maar ernstige ziekte overleden

Henk van Grevengoed

op de leeftijd van 54 jaar

Henk is ruim 30 jaar lid geweest bij vv Nunspeet, eerst in de B en A jeugd, verhuisde voor zijn Politieopleiding naar Rotterdam, speelde o.a. in Politieteam regio Utrecht, later weer bij het Zomeravondvoetbal, de Veteranen en 40-Plus van vv Nunspeet.

Henk, je was altijd vriendelijk, een man met een blauw-geel hart, volgde Nunspeet 1 regelmatig bij thuis- en bij uitwedstrijden, vaak met je onafscheidelijk pet op en een sigaartje in je mond. We zullen je gaan missen langs de velden en op sportpark de Wiltsangh.

Onze gedachten gaan uit naar zijn vrouw Karen, zijn zoon Max en verdere familie. Wij wensen hen veel sterkte en kracht toe om dit grote verlies te dragen.

Namens Bestuur en leden Voetbalvereniging Nunspeet
Rob Buis,                                   Betty Wieteler-Bruijnes,
voorzitter                                  Lief en Leed vv Nunspeet

Klik hier voor de rouwkaart.
Klik hier voor het in memoriam tijdens de herdenkingsdienst op 12 november 2018
Klik hier voor het in memoriam tijdens competitiewedstrijd vv Nunspeet-asv Dronten 24 november 2018