Zaterdagmiddag 24 november jl. was het na afloop van de wedstrijd vv Nunspeet – asv Dronten lekker druk in de Businessclub. Diverse businessleden kwamen hun contract verlengen en voorzitter Erik Molenschot gaf aan hoe belangrijk het is voor de vv Nunspeet, dat er nieuwe businessleden en sponsoren komen, maar ook verlengingen van bestaande contracten is een must voor de club.

Deze middag werden, samen door de voorzitter Erik Molenschot en secretaris Betty Wieteler, de volgende contracten ondertekend met sponsor:

Nieuw per 1 juli 2018
– Any Time Snack & Dine Zwolle/Raalte/Nunspeet: 3 sterren voor een periode van 3 jaar

Eigenaar Erik van Wijk gaf nog een toelichting over zijn bedrijven en de voorzitter heette hem van harte welkom in de Businessclub van vv Nunspeet.

Verlengingen 1 juli 2018
1) de Jong & Laan Accountants Harderwijk/Dronten: 4 sterren verlengd voor 3 jaar
2) Mondial Kattenberg Verhuizingen Nunspeet: 2 sterren verlengd voor 3 jaar
3) v/d Hardenberg Makelaars en Taxateurs Nunspeet: 2 sterren verlengd voor 3 jaar
4) Wensink Automotive bv Harderwijk: 3 sterren verlengd voor 1 jaar
5) Autobedrijf Van de Bunte Nunspeet: 2 sterren verlengd voor 3 jaar

Onderstaande personen waren verhinderd en hebben hun contract al getekend of wordt toegestuurd:

6) Woonstoffering Bruijnes Nunspeet: 2 sterren verlengd voor 3 jaar
7) KOA bv Nunspeet: 1 ster verlengd voor 1 jaar
8) Inclusief Gresbo Nunspeet : 2 sterren verlengd voor 3 jaar
9) Notariaat Pieltjes Nunspeet : 2 sterren verlengd voor 3 jaar
10) Jan Kuipers bv Nunspeet: 2 sterren verlengd voor 1 jaar

Door de secretaris werd nog een bloemetje overhandigd. Hierna werd het heerlijke stamppottenbuffet geopend door sponsor Marco Lokhorst van De Jong & Laan, waarna het nog lang gezellig en druk was in de Businessclub.